Cat costa transportul?
Taxele de transport se schimbă în funcţie de valoarea comenzii. Toate comenzile mai mici de 230 lei sunt taxate cu 20 lei, iar comenzile care depăşesc 230 lei au transport gratuit (pe teritoriul României).
Cat de repede voi primi produsele comandate?
Noi procesăm comenzile foarte repede. Lucrăm de luni până vineri de la ora 08:00 până la ora 17:00. În sărbătorile legale nu lucrăm. Dacă finalizezi comanda în timpul programului până la ora 14:00, noi o vom pregăti și expedia în aceeași zi. Dacă finalizezi comanda după ora 14:00, noi o vom expedia în următoarea zi lucrătoare. La fel, dacă finalizezi comanda în weekend sau în zilele de sărbătoare legală, noi o vom pregăti și expedia în următoarea zi lucrătoare. În perioadele aglomerate pot însă apărea întârzieri la procesarea comenzilor dar vom avea grijă să le comunicăm pe SMS sau social media. Timpul de tranzit până la ușa ta depinde de metoda de livrare aleasă de tine înainte de a finaliza comanda și poate fi 1 zi lucrătoare pentru livrarea prioritară sau 1-2 zile lucrătoare pentru livrarea economică însă timpii de tranzit cad în responsabilitatea companiilor de curierat cu care lucrăm și pot uneori varia fără o notificare prealabilă.
Trimiteti produsele prin posta?
Produsele noastre sunt livrate prin FanCourier si Cargus - serviciu de curierat rapid.
Din păcate, nu ne livrăm produsele prin niciun alt mijloc de transport.
Primesc notificari inainte de a fi livrat coletul meu?
Da. Din momentul în care ai finalizat comanda, noi te vom ține la curent cu starea comenzii. Te vom anunța când o expediem, îți vom trimite numărul de AWB pentru a o putea urmări și te vom anunța imediat în momentul în care șoferul din localitatea ta a încărcat coletul tău în mașina lui pentru a-l aduce la ușa ta. Îți vom trimite toate aceste notificări pe email.
Pot returna un produs?
Sigur că da. Dacă este un produs care nu te satisface și nu l-ai folosit mai mult de 30%, ne poți contacta din secțiunea "Contact" pentru a organiza returul și pentru a-ți trimite banii înapoi.
Ne dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă, din anumite motive, nu sunteți pe deplin satisfăcut de articolele achiziționate le puteți returna, iar noi vă vom înapoia contravaloarea produselor comandate.
Aveți dreptul de a returna orice produs în termen de 30 zile calendaristice.Valoarea în bani returnată se referă strict la costul produselor așa cum au fost ele trecute pe factura de achiziție.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost consumate peste 30% sau integral
- Produse achiziționate de la alte magazine
- Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
- Parfumuri începute
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
- Scrieți-ne la adresa comenzi@kabinett.ro un e-mail în care ne informați de retur și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
- În emailul de retur vă rugăm să specificați contul IBAN și numele complet în care se va restitui suma aferentă returului în cazul în care se alege această variantă. De asemenea, în același email se specifică adresa de ridicare a produselor și numărul de telefon.
- Numele pe care este deschis contul IBAN trebuie să fie același ca și numele cu care s-a plasat comanda și implicit cel care se regăsește pe factură.
- Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării. Noi vom trimite curierul la dvs pentru ridicarea produsului și expedierea acestuia la sediul nostru. Taxele aferente transportului vor fi suportate de noi, Rozani Kraft SRL.
După recepționarea coletului veți fi contactat telefonic de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face în contul IBAN în RON indicat de client.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact.
Pot sa anulez sau sa modific o comanda dupa ce a fost finalizata?
Da, în anumite condiții. Odată ce ai plasat o comandă la noi în timpul programului, noi vom începe să împachetăm produsele tale foarte repede (în primele 10-15 minute de la finalizarea comenzii) și vom depozita coletul tău într-o locație specială din depozit de unde va fi ridicat direct de curier. Dacă ai greșit ceva la finalizarea comenzii, te rugăm să ne suni cât de repede posibil pentru a putea face modificările necesare înainte de a depozita coletul tău pentru ridicare de către curier. Odată programat coletul pentru curier, nu mai este posibil sa facem modificări pe comandă, din acel moment putem doar anula comanda și tu poți plasa alta comandă, nouă, pe site.
As vrea sa comand cantitati mai mari.Primesc reducere?
Folosim anumiţi factori contanţi de reducere, de obicei în funcţie de valoarea comenzii.Aflaţi mai multe detalii pe pagina (aici doresc sa facem o pagina sau rubrica unde sa oferim servicii pt cadouri firme ,etc)
Ce fac daca primesc o comanda gresita?
Pentru orice greşeală sau problemă privind comanda şi produsele livrate, contactaţi-ne la departamentul de asistenţă clienţi sau prin orice altă metodă de contact de la secţiunea (aici sa adaugam un link cu contacte)
Cum pot plati?
Poți plăti cash direct șoferului în momentul în care-ți predă coletul prin plata ramburs sau, daca îți este mai confortabil, poți plăti și prin card bancar înainte de a finaliza comanda, online pe site. În acest fel nu va mai trebui să te îngrijești să ai bani în portofel în ziua livrării.
Aş dori să împachetez o parte dintre produsele mele drept cadouri. Cum fac asta?
Cadourile noastre sunt împachetate particularizat, cu cele mai bune ambalaje. După ce alegeţi produsele, pe pagina coşului de cumpărături alegeţi care dintre acestea să fie împachetate sub formă de cadou. Din motive logistice, această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.
Cum primesc cadourile pentru firme?
Oferta de cadouri pentru firme reprezintă o nevoie constantă, astfel că suntem întotdeauna aici pentru a crea cadouri frumoase pentru toată lumea. O echipă de specialişti este disponibilă pentru a vă înţelege nevoile şi a particulariza cadourile. Pentru detalii: (aici as vrea sa facem o pagina, rubrica cu oferte pt firme,etc) ce zici?
Am nevoie de factură pentru comandă; cum o primesc?
La finalizarea comenzii, în secţiunea de finalizare, trebuie să completaţi un formular scurt cu datele dumneavoastră de contact şi detaliile despre livrare. De asemenea, în acea secţiune aveţi o casetă de selectare, cu posibilitatea de a primi factură pe firmă. Veţi primi factura pe e-mail, în momentul expedierii comenzii.
Cum pot primi consultanta pentru a alege produsele potrivite pentru pielea mea?
Ne bucurăm să te ajutăm să alegi acele produse de care vei fi 100% mulțumită! Pentru că tenul reacționează diferit de la o persoană la alta la același produs, suntem aici să te ajutăm să faci alegerea potrivită. Ne poți contacta pentru o discuție live whatsapp , pe email sau telefonic și noi vom fi încântați să te ajutăm!
Sunt produse cruelty-free?
Da. Produsele noastre nu sunt testate pe animale și nu vor fi niciodată.
Produsele trebuie tinute la frigider?
Nu. Dar e foarte important ca produsele să fie păstrate conform datelor de pe ambalaj, între 5-25°C, ferite de căldură, umiditate și pe cât posibil păstrate în ambalajele originale.
Ce valabilitate au produsele?
Valabilitatea produselor Kabinett este de 12, 24 si 36 luni de la data fabricației, menționând că valabilitatea după deschiderea produsului de către dumneavoastră este de 6 luni.