1. Cât costă transportul?
Taxele de transport se schimbă în funcție de valoarea comenzii:
Aceste condiții sunt valabile pentru livrările efectuate pe teritoriul României.
Mai multe informații găsești în secțiunea Informații livrare.
2. Cât de repede voi primi produsele comandate?
Timpul de tranzit:
Timpul de livrare este dependent de curierul ales și poate varia fără o notificare prealabilă, însă orice întârziere va fi comunicată prin SMS sau social media.
3. Trimiteți produsele prin poștă?
Produsele sunt livrate exclusiv prin FanCourier și Cargus, care oferă servicii de curierat rapid. Poșta nu este utilizată pentru livrările noastre, iar produsele nu sunt trimise prin alte mijloace de transport.
4. Primesc notificări înainte de a fi livrat coletul meu?
Da, vei primi notificări pe email pentru fiecare etapă a livrării comenzii tale. După ce finalizezi comanda, te vom informa când expediem coletul, îți vom furniza numărul AWB pentru a putea urmări statusul livrării și te vom anunța atunci când șoferul va transporta coletul către adresa ta.
5. Pot returna un produs?
Dacă nu ești mulțumit de un produs achiziționat din magazinul nostru online, îl poți returna în termen de 30 de zile calendaristice, cu condiția ca produsul să nu fi fost folosit în proporție mai mare de 30%. Poți contacta echipa noastră prin secțiunea Contact pentru a organiza returul și a-ți returna banii.
Este important de menționat că următoarele produse nu pot fi returnate:
Valoarea rambursată va corespunde costului produselor, așa cum apar pe factura de achiziție.
Procedura de returnare a produselor:
Pentru a returna un produs, asigură-te că îndeplinește condițiile de mai sus și urmează acești pași:
Dacă ai întrebări sau nelămuriri, nu ezita să ne contactezi prin email sau telefon, folosind informațiile afișate în secțiunea Contact.
6. Pot să anulez sau să modific o comandă după ce a fost finalizată?
Da, este posibil să efectuezi modificări la comanda ta, însă există o fereastră scurtă de timp. Odată ce comanda este plasată și procesată, noi începem rapid împachetarea produselor, în primele 10-15 minute. Dacă ai realizat o greșeală în finalizarea comenzii, te rugăm să ne contactezi telefonic cât mai repede posibil pentru a putea face corectările necesare.
După ce coletul este depus în locația specială din depozit și a fost programat pentru ridicare de către curier, nu mai putem face modificări la comandă. În acest caz, singura opțiune disponibilă ar fi anularea comenzii, iar tu vei putea plasa o comandă nouă pe site.
Pentru orice ajustări, te rugăm să acționezi rapid pentru a asigura corectitudinea comenzii tale.
7. Aș vrea să comand cantități mai mari. Primesc reducere?
Utilizăm factori de reducere specifici, de obicei în funcție de valoarea comenzii. Detalii suplimentare pot fi găsite pe pagina noastră dedicată serviciilor pentru cadouri pentru firme și alte oferte speciale.
Ne poți contacta la numerele de telefon 0727.026.484 / 0732.077.076 sau folosind una dintre metodele disponibile în secțiunea Contact.
8. Ce fac dacă primesc o comandă greșită?
Pentru orice problemă legată de comanda sau produsele livrate, vă rugăm să ne contactați prin departamentul nostru de asistență clienți sau utilizând una dintre metodele de contact disponibile în secțiunea Contact.
9. Cum pot plăti?
Poți alege să plătești în numerar direct șoferului atunci când îți predă coletul, prin plata ramburs, sau, dacă preferi, poți achita online, înainte de finalizarea comenzii, folosind cardul bancar. Astfel, nu va fi nevoie să te preocupe să ai numerar la tine în ziua livrării.
Mai multe informații găsești în secțiunea Metode de Plată.
10. Aș dori să împachetez o parte dintre produsele mele drept cadouri. Cum fac asta?
Cadourile noastre sunt ambalate personalizat, folosind ambalaje de înaltă calitate. După ce adăugați produsele în coșul de cumpărături, veți avea opțiunea de a alege care dintre acestea să fie împachetate ca dar. De asemenea, din motive logistice, această opțiune poate fi temporar indisponibilă în anumite perioade.
11. Am nevoie de factură pentru comandă; cum o primesc?
La finalizarea comenzii, în secțiunea dedicată, va trebui să completați un formular scurt cu datele dumneavoastră de contact și informațiile pentru livrare. În această secțiune veți găsi și o casetă opțională pentru a solicita factura pe firmă. Factura va fi trimisă prin e-mail imediat după expedierea comenzii.
12. Cum pot primi consultanță pentru a alege produsele potrivite pentru pielea mea?
Suntem aici pentru a te ajuta să alegi produsele perfect potrivite nevoilor tale! Știm că tenul reacționează diferit de la persoană la persoană, așa că ne dorim să îți oferim toată susținerea necesară pentru a face alegerea corectă. Ne poți contacta prin WhatsApp live, pe email sau telefonic, iar echipa noastră va fi bucuroasă să îți ofere recomandările potrivite!
13. Sunt produsele cruelty-free?
Da, produsele noastre nu sunt testate pe animale și ne angajăm să nu facem acest lucru niciodată. Respectăm standardele etice și ne asigurăm că toate produsele sunt sigure și prietenoase cu mediul și animalele.
14. Produsele trebuie ținute la frigider?
Nu, produsele nu au nevoie de o congelare specială. Este, însă, foarte important ca ele să fie păstrate conform indicațiilor de pe ambalaj, într-un interval de temperatură între 5-25°C, ferite de căldură și umiditate. De asemenea, pentru a-și păstra calitatea, este recomandat să fie păstrate în ambalajele originale, dacă este posibil.
15. Ce valabilitate au produsele?
Produsele Kabinett au o valabilitate de 12, 24 sau 36 de luni de la data fabricației. După deschiderea ambalajului, este recomandat să le utilizați în termen de 6 luni pentru a vă asigura de menținerea calității acestora.